Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

«Γροθιά στο στομάχι» από μαθήτρια του Γενικού Λυκείου Αριδαίας - Συγκλονιστική επιστολή

Ποιοι οι λόγοι που ώθησαν μερίδα μαθητών σε αυτή την επιλογή και απόφαση;

Το Aridaia News δημοσιεύει αποκλειστικά την επιστολή μαθήτριας του Γενικού Λυκείου Αριδαίας, με αφορμή την απαλλαγή μαθητών του σχολείου από το μάθημα των Θρησκευτικών.

Το φαινόμενο της απαλλαγής από το μάθημα των θρησκευτικών στα ελληνικά σχολεία παρατηρείται εδώ και πολλά χρόνια. Αξιοποιούνταν συνήθως από παιδιά που δεν επιθυμούσαν να παρακολουθήσουν το μάθημα λόγω των διαφορετικών θρησκευτικών τους πεποιθήσεων. Το θέμα της απαλλαγής τα τελευταία χρόνια γίνεται εντονότερο, καθώς όλο και περισσότεροι μαθητές οι οποίοι είναι χριστιανοί ορθόδοξοι στο θρήσκευμα, επιθυμούν να πάρουν απαλλαγή από το συγκεκριμένο μάθημα.

Ποιοι οι λόγοι που ώθησαν μερίδα μαθητών σε αυτή την επιλογή και απόφαση;

Πολλοί αποφάσισαν να φανούν ειδήμονες και θιγμένοι με αυτήν την απόφαση και να εκφράσουν την δική του γνώμη, κατακρίνοντας και σχολιάζοντας αρνητικά όλους εμάς τους μαθητές που επιλέξαμε να απέχουμε από το συγκεκριμένο μάθημα. Μήπως οι λόγοι δεν είναι ότι βαριόμαστε, ότι είμαστε αυθάδεις και δεν σεβόμαστε τίποτα και είναι λόγοι οι οποίοι πηγάζουν από το ίδιο το Υπουργείο, τον τρόπο διδασκαλίας και τους εκπαιδευτικούς;

Σήμερα στο Γενικό Λύκειο Αριδαίας περίπου 50 μαθητές και όχι 100 σύμφωνα με δημοσίευμα σε τοπικό blog, έχουν πραγματοποιήσει όλες τις νόμιμες διαδικασίες που απαιτούνται για να σταματήσουν την παρακολούθηση του συγκεκριμένου μαθήματος. Αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας ήταν να επισκεφθεί το σχολείο ο σχολικός σύμβουλος και να συζητήσει ο ίδιος με τους μαθητές για περίπου μιάσμιση ώρα για να μάθει ποιοι ακριβώς ήταν αυτοί οι λόγοι που ώθησαν μια μερίδα μαθητών σε μια τέτοια απόφαση. Μέσα σε αυτή την ώρα οι μαθητές εκφράσαμε τα παράπονά μας σχετικά με τον τρόπο διδασκαλίας του συγκεκριμένου μαθήματος στο σχολείο μας αλλά και για το εκπαιδευτικό σύστημα το οποίο αναγκάζει τα παιδιά να εξετάζονται πανελλαδικά σε ένα μάθημα το οποίο από την φύση του δεν υπάρχει σωστή και λάθος απάντηση όλα είναι μετέωρα και αμφισβητήσιμα και βέβαια δεν μπορεί κανείς να αποτυπώσει σε ένα χαρτί «τι είναι ο χριστιανισμός». Είναι μια έννοια βαθύτερη που ο καθένας θα μπορούσε να συζητήσει με κάποιον για ώρες ολόκληρες χωρίς να καταλήξουν σε ένα συμπέρασμα, να απαντηθούν τα ερωτήματα και να διατυπωθεί ένας ορισμός ο οποίος θα είναι αποδεκτός από όλους.

Ανήκω και εγώ στη μερίδα των μαθητών τα οποία επέλεξαν να σταματήσουν την παρακολούθηση του συγκεκριμένου μαθήματος. Πραγματικά νιώθω μεγάλη απογοήτευση και θλίψη από τον ντόρο που δημιουργήθηκε από το συγκεκριμένο θέμα. Για τις διαστάσεις που πήρε το θέμα και επίσης για τον καθένα εκεί έξω που κατακρίνει και μας χαρακτηρίζει «μαύρα πρόβατα» χωρίς να βρίσκεται ο ίδιος μέσα στην σχολική τάξη. Τότε ίσως έβλεπε το θέμα διαφορετικά και καταλάβαινε από πού πηγάζει αυτή η αποχή των μαθητών.

Χωρίς να θέλω να κάνω επίθεση στην ιστοσελίδα που έφερε στην δημοσιότητα το συγκεκριμένο θέμα, διάβασα με μεγάλη έκπληξη τα σχόλια των αναγνωστών που μας κατηγορούσαν και υποστήριζαν πως έχουμε απομακρυνθεί από την θρησκεία. Και σας ρωτώ εγώ: Ο καλός ο χριστιανός είναι αυτός που γράφει 20 στα θρησκευτικά; Έχετε αναλογιστεί ποτέ τι δύσκολο πράγμα είναι να είσαι μαθητής και να έχεις τόσες πολλές υποχρεώσεις ειδικά σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα όπως αυτό της Ελλάδας το οποίο θεωρείται από τα πιο δύσκολα και απαιτητικά της Ευρώπης; Στην συζήτηση μας με τον σύμβουλο ο οποίος ήταν ένας εκπληκτικός άνθρωπος, αναφέραμε πως το μάθημα των θρησκευτικών θα έπρεπε να ήταν ένα μάθημα διαλόγου, μέσα στο οποίο μαθητές και εκπαιδευτικοί θα μπορούσαν να αναλύουν την βαθύτερη έννοια της θρησκείας και να προσπαθούσαν μέσα από διάλογο να δώσουν απαντήσεις σε κάποια ερωτήματα που έχουν οι μαθητές. Θεωρείτε όλοι εσείς ηθικό και εκπαιδευτικό, κάθε άποψη ή απορία η οποία στρίμωχνε τον καθηγητή μας ή ερχόταν αντίθετη με τα δικά του πιστεύω, να μας «πετάει» έξω από την τάξη; Επίσης παιδιά τα οποία εξετάζονται πανελλαδικά με το νέο εκπαιδευτικό σύστημα να μένουν μετεξεταστέοι στο μάθημα των θρησκευτικών, επειδή η γνώμη τους τυχαίνει να μην συμβαδίζει με αυτή του καθηγητή τους, σε ένα μάθημα ελεύθερης έκφρασης απόψεων και ιδεών; Σε όλα τα παραπάνω φάνηκε σύμφωνος και ο σχολικός σύμβουλος, ο οποίος ανέφερε πως τα σχολικό εγχειρίδιο της Α’ και Β’ τάξης είναι αρκετά παλιό και κακογραμμένο και δεν θα έπρεπε να διδάσκονται στα ελληνικά σχολεία. Τέλος μας υποσχέθηκε ότι θα συζητήσει με τους καθηγητές και τον διευθυντή στου σχολείο ώστε να μπορέσουν να βελτιώσουν την κατάσταση.

Την επομένη ο διευθυντής του σχολείου κάλεσε τους γονείς των παιδιών που πήραν απαλλαγή από το μάθημα για να συζητήσουν και να προσπαθούσαν να βρούνε μια λύση σχετικά με το θέμα. Η λύση βρέθηκε!!! Εξαιτίας του μεγάλου αριθμού των μαθητών και λόγω της έλλειψης εκπαιδευτικών οι οποίοι θα απασχολούσαν τους μαθητές την ώρα που οι υπόλοιποι συμμαθητές τους θα έκαναν θρησκευτικά, όλοι εμείς οι μαθητές που πήραμε απαλλαγή από το μάθημα των θρησκευτικών καλούμαστε να είμαστε μέσα στην τάξη την ώρα των θρησκευτικών, αρκεί να μην ενοχλούμε τους υπόλοιπους συμμαθητές μας. Για άλλη μια φορά κουκουλώνουμε και προσπαθούμε να βρούμε μια επιπόλαια λύση για να σταματήσει αυτός ο ντόρος. Βρίσκεται σωστή αυτή την απόφαση; Εγώ προσωπικά όχι!!!

Ευχαριστώ!
Μαθήτρια Γενικού Λυκείου Αριδαίας

91 σχόλια:

  1. τι ηθελες να κανεις εκεινη την ωρα γλυκια μου διαλλειμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειλικρινά τώρα, διαβάζοντας αυτή την επιστολή, αυτό καταλαβαίνεις;;;; Δεν βλέπεις κανέναν προβληματισμό;;;
      ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ! Μακάρι να αλλάξει η κατάσταση κ η Αριδαία να συνεχίσει να βγάζει μαθητές που δε φοβούνται να μιλήσουν.
      ΕΞΥΠΝΑ ΜΥΑΛΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΟΠΟΣ.
      * Ο κοντοφθαλμοι μας περισσεύουν..

      Διαγραφή
    2. "Το δικαίωμα ως λούφα και η λούφα ως δικαίωμα"
      "Το δικαίωμα ως εκβιασμός και ο εκβιασμός ως δικαίωμα"

      Διαγραφή
    3. Ερώτηση στην μαθήτρια, με το παραπάνω κείμενο εκπροσωπείς και τους 50 μαθητές που πήραν απαλλαγή; Αν ναί τότε θα επιθυμούσα να γράψεις και μια λύση για το πρόβλημα. Πάντως μ άρεσε η επιστολή σου και μακάρι όλοι οι νέοι να χουν το θάρρος σου.

      Διαγραφή
  2. κοπελα μου σε ποιουσ τα λεσ;; νομιζεισ οτι ιδρωνει το αφτι τους;;;; πραγματικα συγκλονιστικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. POLY DYNATH EPISTOLI. AS TA AKOUSOYN AUTOI POU PREPEI.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. μαθημα θρησκευτικων σημαινει μαθαινω τι ειναι θρησκεια γενικά..Μαθημα ορθοδοξιας ειναι το μαθημα που μας μαθαίνει την θρησκεία τη δικη μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. όποια και να εισαι ειπες αυτα που θελουμε ολοι οι συμμαθητες σου να πουμε. ευχαριστουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. " Ο Άνθρωπος, αυτός ο Άγνωστος" Alexis Karell. Μήπως όλοι, θάπρεπε να το επαναμελετήσουμε; Απαντώ, προσωπικά, Ναί. Ο Καντ, γιατί απουσιάζει από τα Σχολεία; Μήπως επειδή ήταν Καθολικός Χριστιανός; Η "Ηθική" του παρόλα αυτά δεν απηχεί ιδέες καθολικισμού, το αντίθετο μάλιστα. Ο σημερινός Χριστιανισμός βάλλεται αδίκως και αδιακρίτως, την ίδια χρονική περίοδο που άλλα θρησκευτικά δόγματα επιχειρούν να κυριαρχήσουν, και δεν αφορά μόνο τον ισλαμισμό. Καταληκτικά, δεν καταργείς ένα μάθημα, ακυρώνοντας την παρακολούθηση του, μένεις, παρεμβαίνεις, δίδεις νέες ιδέες όπως ο Σωκράτης και ο Ιησούς έπραξαν, -και φυσικά τους καταδίκασαν-, και αναμορφώνεις την ύπαρξη σου μέσα σε αυτό το δόγμα.
    ΥΓ: Δεν απαλάσσεις εαυτόν από τις νομικές επιστήμες που σπουδάζεις, επειδή διδάσκεσαι να υπερασπίζεσαι τον ένοχο και επιχειρείς με ψέμματα να αλλοιώσεις την Αλήθεια των γεγονότων. Είσαι ικανός όμως νααναζητήσεις και εύρεις επιχειρήματα πραγματικά ώστε να ελαφρύνεις την θέση του ενόχου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μαθε το κορανι ετσι και αλλιος σε λιγα χρονια η μουσουλμανοι θα ειναι ποιο πολλοι απο του ελληνες στην ελλαδα.αυτα που βλεπουμε στη συρια στην αιγυπτο και στο ιρακ ειναι εξω απο τη πορτα μας αλλα δεν το καταλαβαίνεις.στο σχολειο δεν πατε για να μαθετε γραμματα πατε για βολτα και το μονο που σας νοιαζει ειναι να χανετε μαθημα .............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολυ σωστός.. Αλλά που να καταλάβουν τα παιδάκια απο αυτά τωρα... Και στο κάτω κάτω μια ωρα την εβδομάδα ειναι το μαθημα γιατι δημιουργούν τέτοιο θέμα και προκαλούν εντυπώσεις ενώ βλέπουν τι γινεται με τους Ταλιμπάν γύρω μας...μήπως δε τους αρέσει η θρησκεία μας;

      Διαγραφή
    2. Εσύ πρέπει να ήσουν από τους έξυπνους στην τάξη σου ε; "Η ζωή είναι το μεγαλύτερο σχολείο" κι έτσι; Μήπως ψηφίζεις και Χ.Α.; Εξυπνάκηδες όλοι σας και ψευτο-επαναστάτες των blog, καθούμενοι πίσω από μια οθόνη και πετώντας αερολογίες.

      Διαγραφή
    3. 8.20 ΣΥΓΟΥΡΑ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΑΘΕΟΣ ΚΟΥΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ..........

      Διαγραφή
    4. πανε 8.20 ενα πρωι εξω απο ενα σχολειο και δες ποσα παιδια κουβαλανε τα βιβλια τους στο σχολειο και μετα να γραφεις τις βλακιε σου

      Διαγραφή
    5. δηλ. κατα την γνώμη σου αν οι μαθητές διδάσκονται αυτα τα άθλια θρησκευτικά απο την τριτη δημοτικού σημενη. οτι ειναι χαζοι ολοι οι μαθητες και δεν τα εμπεδώνεσαι ολα αυτα τα χρόνια και πρεπει να τα κανουν ΚΑΘΕχρονο και πιο σημαντικό απο ολα ειναι οτι μονο με τα θρησκευτικά στο σχολειο θα σώσουμε την ανθρωπότητα απο τους ταλιμπαν και τους τσιχαντιστες. και πολύ περισσότερο οτι τα παιδια δεν εχουν γνώμη και το κανουν μονο και μονο για να χασουν μαθημα. ενα ειναι σίγουρο, οτι αυτα τα παιδια σκεφτονται πολύ περισσότερο απο εσασ

      Διαγραφή
    6. και την ιστορία την διδάσκονται από την γ΄ δημοτικού. άρα είναι χαζοί και δεν την εμπεδώνουν!!! σπουδαία θέση. Και ναι, το κάνουν για να έχουν ένα λιγότερο μάθημα. αν είχαν την δυνατότητα θα το έκαναν και για άλλα μαθήματα,

      Διαγραφή
    7. 8.20 μήπως εσυ ψηφίζεις συριζα; Εσυ εισαι ψευτοεπαναστατης και ψευτοκουλτουριαρης, αυτο ακριβώς που περιγράφεις.

      Διαγραφή
  9. etsi etsi prostazi o siriza, kanete ta panta na figei o xristianismos kai apo tempelia na xanete mathimata

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. πρωτα πρεπει να ημαστε Ανθρωποι οποια θρησκεια και να ακολουθουμε και πιστευουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σίγουρα δεν είναι ο καθηγητής το θέμα σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. giati re den ta vazeis ola oute evrisa oute ethiksa kanena t egrapsa per 19:50
    parakalw na mpei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κι εμείς δεν την βρίσκουμε σωστή. Σωστή απόφαση θα ήταν να κάνετε ένα ανάλογο μάθημα πχ Ιστορία των θρησκειών¨ή φιλοσοφία και να μην έχετε ένα λιγότερο μάθημα και να εξετάζεστε όπως οι υπόλοιποι συμμαθητές. Αυτό έπρεπε να ζητάς αφού δεν σε εκφράζει το μάθημα των θρησκευτικών!!! Τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βγάλτε και τις εικόνες και το Σταυρό από τη σημαία μας! Ας έρθουν να τους τα δώσουμε όλα!! Όσα μας έχουν απομείνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τι λες βρε κοπελιτσα....εχω μεινει κατάπληκτη....λες και εμεις δεν καναμε θρησκευτικα...δεν δωσαμε εξετασεις...δεν τελειωσαμε αει ...δεν ξερουμε απο εξετασεις....εχεις καταλαβει κοπελα μου οτι αυτο που υποστηριζεις υποβιβαζει την καταγωγη σου , το εθνος σου, την ελληνικοτητα σου, Ελλαδα και Ορθοδοξία πανε πακετο...τα θρησκευτικα σας πειραξαν ....δεν ξερετε το Πατερ Ημων αλλα ξερετε τον πεζοδρομο της Αριδαιας απ εξω και ανακατωτα...αλλα πως να διαβασεις τωρα...για θρησκεια...ενω ακους ολη μερα Παντελιδη...ασε ρε....τα εχετε ισοπεδωσει ολα....σε λιγο θα ζητατε να καταργηθει και η ορθογραφία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσυ ακους ολη μερα γαιτανο.. Αντε μωρε .. Χωρις να γνωριζεις προσωοικα καποιων δεν μπορει να κρινεις τι κανει στην ζωη του. Ουτε ποσο διαβαζει, ουτε τι μουσικη ακουω.. Αντε τραβα απο εδω γιατι φαινεται το επιπεδο σου αοο τα αυθαιρετα συμπερασματα που βγαζεις για εναν ανθρωπο που δεν γνωριζεις.

      Διαγραφή
    2. Εκανα και ενα ορθογραφικο λαθος, συγνωμη ηθελα να σου ζητησω. Το λαθος εγινε οχι επειδη δεν γνωριζω ορθογραφια αλλα απο βιασυνη.. Ελα κρινε και μενα πως ολη μερα ακουω παντελιδη,δεν γνωριζω το Πατερ Ημων και καθε βραδυ τριγυρναω σε ολα τα μαγαζια της Αριδαιας.

      Διαγραφή
  16. Glukia mou kopela katarxin tha ithela na sou po oti to ekpaideutiko susthhma tis elladas einai ena apo ta xeirotera kai oxi apo ta duskolotera.apeidh exo spoudasei ki ego stin ellada kai zo exoteriko gnorizo oti variesai na parakoloutheis ena soro alla mathimata pou ta theoreis anousia alla ta thriskeutika einai h eukolh lush.sou aresoun oi monternismoi.den peirazei, argotera tha katalaveis oti kai ta thriskeutika sou xreiazontai sti zoi, kalh tuxh

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. δε μαρεσει το μαθημα αυτο...ακουστε λογικη...αρα θα φυγω. ναι θα φυγω. δε θα μεινω να μιλησω να αλληλεπιδρασω. να συμφωνησω να διαφωνησω. θα φυγω.....με την ιδια λογικη αλλο παιδι φευγει απο το μαθημα αγωγης. αλλο απο τα κειμενα....μετα οταν εγιναν πολιτες..εφυγαν απο τα πολιτικα κομματα γιατι διαφωνουσαν και δε βολευονταν..ετσι ομως απαξιωσαν την δημοκρατια...ετσι μας κυβερνησε ο Σταλιν..ετσι ηρθε ο Χιτλερ. επειδη οι μαθητες εγκατελειψαν τις θεσεις τους.....ΠΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγω θα ελεγα να γραψει και ενα καλο αρθρο για να μη κανει ιστορια, φυσικη,γυμναστικη κ.α. Και αν ειναι καλο να πουμε παλι μπραβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συμφωνω, αλλα θα ηθελα να ξερα , αυτοι οι μαθητες, αν ειναι χριστιανοι ορθοδοξοι και αν εχουν πατησει το ποδι τους στην εκκλησια, οπως και τι γνωμη εχουν οι γονεις τους για αυτη τουςτην αποφαση

      Διαγραφή
    2. και αυτοι που πανε στην εκκλησια ειδαμε!!!το διαταυτα ας παραδεχθουμε οτι ειμαστε προδοτες του εθνους μας!ΝΤΡΟΠΙΑΣΑΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΩΝΟΥΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΤΕΙ Η ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΑΠΑΛΛΑΓΗ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  19. Οι πρόγονοί σου πολέμησαν υπέρ ΠΙΣΤΕΩΣ και Πατριδος για να εισαι εσυ τωρα ελεύθερη και να μιλάς. Οι πρόγονοί σου άφησαν τις πατρίδες τους στην Μ. Ασία και την Θράκη γι αυτήν εδω την θρησκεία που εσυ μιλάς. Και εσυ τωρα τι κανεις; Απαρνείσαι κάτι το οποίο ειναι ο λόγος που υπάρχεις. Μελέτησε πρώτα την ιστορία σου και μετά μίλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όταν γυρίζεις το ρολόι προς τα πίσω δεν ξέρεις που θέλει ο καθένας να σταματήσει.Καποιος σταματαει το ρολόι στα μεγάλα λάθη και εμφύλιους που κάναν οι πρόγονοι μας και λέει : θέλω κάτι καλύτερο.Οχι κάτι τέτοιο.Και μια υπενθύμιση: δεν έχουμε εμείς οι νεοέλληνες ουδεμία σχέση με τους προγόνους μας αρχαίους έλληνες.Απλά ζούμε στον ίδιο χώρο.Τη δική τους φιλοσοφία και νοοτροπία μπορεί να την ακολουθουν αακόμα και ξένα κράτη.Μην μπερδεύσε αγαπητέ νεοέλληνα.

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ, ο ισχυρισμός σου: " δεν έχουμε εμείς οι νεοέλληνες ουδεμία σχέση με τους προγόνους μας αρχαίους έλληνες", χρειάζεται αποδείξεις για να το ισχυρίζεσαι. Προσωπικά, σου δηλώνω πως έχουμε. Ως Πόντιος, προέρχομαι από την Αρκαδία...δεν το γνώριζες; Ως Κωνσταντινοπολίτης, προέρχομαι από την Αττική-Βυζάντιο-Μέγαρα...ούτε αυτό το γνωρίζεις; Οι αποικίες της Μικράς Ασίας, ήσαν αποικίες Ελλήνων, από την Ελλάδα. Για τον λόγο αυτό, οι Τούρκοι τους εκδίωξαν στην Ελλάδα! Η Οδησσός της Ουκρανίας, γαι παράδειγμα, είναι πόλη Ελληνική, θεμελιωμένη από Έλληνα. Όταν από εκεί ανεχώρησαν, στην Ελλάδα εγκατεστάθησαν. Κατά συνέπεια, έχουμε σχέση οι "νεοέλληνες" με τους Έλληνες. Εάν πάλιν επιδιώκεις να δώσεις έμφαση στον ρραγιαδισμό που ακόμα διακατέχει κάποιους, σίγουρα αυτοί έχουν επηρρεασθεί, αλλά νοιώθουν Έλληνες. Μελετήσθε και τον Ισοκράτη, περί αυτού. Εάν πάλιν εσείς δεν νοιώθετε Έλληνας, αλλά απλά "ζείτε στον ίδιο χώρο", σας παρακαλώ δηλώσθε το, με ονοματεπώνυμο. Έτσι θα αποσαφηνήσετε και την σχέση σας στην πρόταση σας, "με τους "προγόνους μας αρχαίους έλληνες", διότι ΔΕΝ ισχύει ο ισχυρισμός σας αυτός. Πρόγονοι μας είναι οι αρχαίοι Έλληνες και εξ αυτού ζούμε στον ίδιο χώρο που ζούσαν και αυτοί. Ειδάλλως, -δεν είναι πρόγονοι σας-, είναι γειτόνοι σας. Όσο για τα λάθη των Ελλήνων, τα λάθη αυτά είναι και που τους αναδεικνύουν (Πελλοπονησιακός πόλεμος). Την ελληνική φιλοσοφία εζήλωσαν τα άλλα κράτη, αλλά μην ισχυρίζεσθε για νοοτροπία, έχουν την ιδικήν τους.

      Διαγραφή
  20. Γιατι δεν δημοσιεύεις τα σχόλια αριδαια νιουζ; Ούτε βρίζουμε ούτε προσβάλουμε κανένα. Απο οτι κατάλαβα δημοσιεύεις μόνο αυτά που σε συμφέρουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τις γνώμες σας να τις κρατήστε για τον εαυτό σας γιατί πολύ απλά δεν μας ενδιαφέρουν. Δεν έχουμε να απολογηθούμε για τίποτα απολύτως. Αφού ο τρόπος του μαθήματος δεν αλλάζει και ο καθηγητής βρίσκεται σε διαρκή μονόλογο, αφού το μόνο που έχει να μου διδάξει αυτό το μάθημα είναι πόσο καλοί και πόσο τυχεροί είμαστε σε σχέση με τους άλλους που βαδίζουν στον λάθος δρόμο αρνούμαι να το κάνω! Κάντε εσείς θρησκευτικά-χριστιανικά για να είστε καλοί χριστιανοί και πηγαίνετε στην εκκλησία και αφήστε εμάς τους "ασεβείς" να κάνουμε αυτό που πιστεύουμε. ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΔΕΝ ΘΑ ΚΡΙΝΕΙ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΣΩΣΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ Ή ΟΧΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσυ εισαι ενα παράσιτο της κοινωνίας μας. Ελλάδα σημαίνει πάτριδα-θρησκεία-οικογένεια.

      Διαγραφή
    2. Το αν πηγαίνεις εκκλησία ή όχι δεν δείχνει αν είσαι καλός χριστιανός. Αυτό αφορά ΜΌΝΟ εσένα και κανέναν άλλον. Είναι καθαρά θέμα πίστης. Επίσης όλοι έχουν το δικαίωμα της ελεύθερης έκφρασης και κανείς δεν μπορεί να το απαγορεύσει σε κανέναν. Αρκεί να πραγματοποιείται με τον κατάλληλο τρόπο και ύφος. Επιπλέον, απ' ο,τι θυμάμαι, διάλογος γινόταν μέσα στο μάθημα και μάλιστα από μια συζήτηση που είχα κάποτε με τον καθηγητή του μαθήματος μετά το πέρας της διδακτικής ώρας είχα συνειδητοποιήσει πως ο άνθρωπος αυτός παρόλο που έχει κάποια συγκεκριμένα πιστεύω δεν είχε απολύτως κανένα θέμα να ασχοληθεί με ορισμένους προβληματισμούς μου σχετικά με τον χριστιανισμό. Σχετικά με κάτι που αναφέρθηκε σε κάποιο προηγούμενο σχόλιο ή στο άρθρο, για να φτάσει καθηγητής να διώξει από την τάξη μαθητή, κάποιος λόγος θα υπήρχε. Τέλος, όσα αναγράφονται στα σχολικά βιβλία είναι μόνο για πληροφόρηση και μόρφωση και κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να τα πιστέψει και να τα ασπαστεί. Αυτό είναι προσωπική επιλογή και έχει ο κάθε άνθρωπος το δικαίωμα και τον χρόνο να το ψάξει για να καταλήξει σε μια δική του αλήθεια

      Διαγραφή
    3. an de s aresei o tropos tou kathhgith na zitiseis na allaksei o kathhghths k oxi na pareis apalagh apo to mathhma !!! ntroph sou !!! ta exete isopedosei ola !!! thn parealsh thn exete katantisei pasarela montelwn gia na mh pw tpt xeirotero.... twra thelete na apalagite k apo ta thriskeutika.... ti allo tha kanete pia? de ntrepeste ligo lew egw.. gia sovareutite!!!! alla de ftete eseis... vriskete k ta kanete... as ta kanei kanenas mousoulmanos mathhths auta gia to antistixo mathhma tous k tha sas pw egw ti tha pathei meta !!! ti thelete na kanete dld sto sxolio? mathhmata sexologias kai kapnismatos? sas ipostirizoun kiolas!!! ainte apo dw , me sigxisate vradiatika me tis vlakeies sas !!! apistoi e apistoi !!!

      Διαγραφή
  22. Συμφωνα με τα προλεγόμενα καταλήγουμε στο συμπέρασμα οτι ...για να είσαι καλος χριστιανός πρέπει να εχεις 20 στα θρησκευτικα..! Αν δεν έχεις 20 στα θρησκευτικα δεν ξέρεις απο θρησκεια αυτά λένε οι έμπειροι απο πανω αυτοι που θυυμουνται την θρησκεια μόλις δουνε ζόρι αντε βρε άντε βρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κάντε λίγο υπομονή... Έτσι και αλλιως θα καταργηθεί το μάθημα με το Σύριζα στην εξουσία. Και όχι μονο αυτό ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ,ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΝΑ ΤΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Διαβασα την επιστολη,καταλαβα οτι το προβλημα των παιδιων ειναι οτι ειναι "κακογραμμενο" το βιβλιο εν ολιγεις...Καταφεραν να παρουν απαλλαγη απο το μαθημα...Kαι τωρα ενταξει το λυσανε το θεμα τους;;Ας μας απαντησει ενας απο τους 50 απαλαχθεντες παρακαλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Λόγια του Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας, Αμβρόσιου... "Σε λίγο στον τόπο µας θα είµαστε ξένοι. ∆εν ξέρω αν θα ζω, να το δω αυτό, αλλά τα παιδιά σας θα είναι σκλάβοι στους Μουσουλµάνους. Η Ελλάδα χάνεται και η πίστη χάνεται. Κρατήστε τη Φλόγα της Πατρίδας και της Πίστης. Η παγκοσµιοποίση δεν µας χτυπά απλά την πόρτα είναι ήδη εδώ" ....όποιος κατάλαβε... κατάλαβε..... καλό σας βράδυ !!!! λυπάμε πραγματικά......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Anorima paidia,zoume stin ellada twn maimoudwn!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. στην εκπαιδευση, στον πολιτισμό στο διάλογο, το σπουδαιότερο ,το πρώτο όλων είναι η αρχή πως ότι πιστεύουμε ότι λέμε ,ότι γνωριζουμε είναι μια άποψη, μια προσωπική άποψη.Δεν μπορεί να επιβάλλει κανείς σε κανεναν τίποτε.Κάθε κράτος , κάθε θρησκεία, καθε οικογένεια, κάθε χωριό έχει τις αρχές του τα στερεότυπα του τις παραδόσεις του.Δεν πα να λεει το Χαρβαρντ, τα Νομπελ το αλφα ή το βήτα? οι άνθρωποι έχουν τις πεποιθήσεις τους.Το σχολείο, η εκπαίδευση αυτό που πρέπει να προσφέρει είναι 2 πράγματα: ήθος και ανοιχτό μυαλό.Να προετοιμάσει τα παιδιά πχ να αποδεχτούν ακόμα κι ενα καθολικό ή εβραίο ως σωστό άτομο αν το αξίζει και να κάνουν αυστηρή κριτικη σε ενα χριστιανό δικό μας αν κάνει λάθη.Οι γνώσεις και οι πληροφοριές πια δεν παρέχονται απ το σχολείο .Μόνο ήθος και ανοιχτό μυαλο.Ας προβληματιστούμε θεττικά όλοι ,ας επενδύσουμε χρόνο μελετώντας την αντίθετη άποψη απ τη δική μας.....Μπορεί και ο εχθρός μας ακόμα να έχει τα δίκια του.....Τιτος Πατρίκιος-Στ.Τσιρκας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΟΠΩΣ ΛΕΣ.
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΡΑΝΩΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ.
    ΩΦΕΛΙΜΟ ΚΑΙ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΞΑΙΡΕΤΟΥΣ ΠΑΠΑΓΑΛΟΥΣ.
    ΟΠΩΣ ΕΙΠΕΣ Ο ΚΑΛΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ 20 ΣΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ.. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΒΕΒΑΙΟ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ.
    ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ? ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ 20 ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΑ ΕΧΕΙ ΔΙΓΡΑΨΕΙ ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ? ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΣΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ?
    ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΣΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΟΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑΘΟΥΜΙΛΟΥΜΕΝΗ
    << ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ>>.
    ΜΗΝ ΚΡΥΒΕΣΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΥΠΟΤΙΜΑΤΕ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΚΑΝΕΝΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τη δικια σου γνωμη γιατι την δημοσιευσες?Νομιζεις μας ενδιαφερει?Εκανες κατι για τον τροπο μαθηματος?Για τον καθηγητη?Δικαιομασου να πιστεψεις οτι θελεις,δεν θα σε κρινει κανεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τόσος μεγάλος ντόρος για ένα ζήτημα που θα έπρεπε να είχε ήδη λήξει... απο την στιγμή που δίνεται το δικαίωμα σε κάθε μαθητή να το κάνει δεν χρειάζεται να κατακρινουμε την επιλογή του... αλλά τέτοιοι είμαστε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ελα το θεουσατο στη θεση του. τα παιδια ξερουν πολυ καλα τι κανουν,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάθετε να γράφετε.Πατήστε και κανένα τόνο και caps lock!

      Διαγραφή
  33. Εφόσον τα παιδια έχουν την δυνατότητα να πάρουν απαλλαγή μπορούν να το κάνουν ελεύθερα καια τελείως δημοκρατικά. Ωστόσο, θα ήθελα να πω ότι ήμουν και εγώ μαθήτρια στο ΓΕΛ Αριδαίας και έκανα θρησκευτικά με τον ίδιο καθηγητ΄η που κάνετε και εσείς. Και εγώ και όχι μόνο εγώ δεν είχαμε κανένα απολύτως πρόβλημα. Όσο για το αν ο θρήσκος εξαρτάται από το 20 στα θρησκευτικά θα έλεγα ότι οι βαθμοί δεν χρησιμεύουν σε τίποτα άλλο μόνο στο να περάσουμε στο πανεπιστήμιο. Απο εκεί και ολερα ας το παραδεχτούμε όλοι βγαίνουμε από το σχολείο σχεδόν αμόρφωτοι και είμαι και βάζω και τον εαυτό μου μέσα. Σε αυτό όμως δεν φταίμε εμείς αλλά το σύστημα. Εκεί που θέλω να καταλήξω. Αυτό που θα ήθελα να συμβουλεύσω τους μαθητές είναι να προσπαθούν να μην κοιτάνε τους βαθμούς αλλά τη γνώση. Έστω και ότι δεν σας αρέσει το μάθημα των θρησκευτικών. Δείτε το σαν εμπειρία. Όπως και να 'χει κάτι θα μάθετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. στα πολιτισμένα κρατη ενημερώνεσαι για τις θρησκείες κι έπειτα διαλέγεις ποια σου αρέσει.Στα φανατικα κράτη, βαφτίζεται χωρίς να ερωτηθείς.Διαλέγουμε που θέλουμε να ανήκουμε.Στο δεύτερο νομίζω.Αλλα ας επιτρέψουμε συγχρονως να μας πουν φανατικούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε ανώνυμε, γνωρίζεις κάποιο κράτος στο οποίο σε βαφτίζουν αφού επι΄λέξεις την θρησκεία σου; Εάν η απάντηση σας είναι: ΝΑΙ, απαντήσθε και στο ερώτημα: ποιό κράτος είναι αυτό; Οι καθολικοί για παράδειγμα, βαπτίζουν τα παιδιά τους στα 12, όσο ετη είχε και ο Ιησούς όταν οι γονείς του τον έφεραν στην εβραϊκή συναγωγή. Οι ισλαμιστές σε βαπτίζουν και περτέμουν αγόρια και κορίτσια παρά την θέληση τους. Οι εβραίοι, συνεχίζουν την παράδοση τους, δλδ γεννιέσαι εβραίος, παραμένεις εβραίος. Φανατικοί λοιπόν δεν είμεθα. πολύ απλά διότι ο Χριστός υπήρξε ο μοναδικός που διαλογιζόταν με τους συμμαθητές και οπαδούς. Οι μαθητές επομένως που απέχουν από το μάθημα, φυσικό είναι να απέχουν από τον διάλογο, να απέχουν από την εκφορά απόψεω/σκέψεων. Κοινώς, απέχουν από το να σκέπτονται. Ευρίσκετε αυτην την αποχή "παραγωγική διαδικασία" η οποία εξυψώνει και προάγει τον διάλογο; Ευχαριστώ.

      Διαγραφή
  35. αφου εχουν την επιλογη την αρπαζουν.. ο καθενας μετα κοιταει τον εαυτο του εξάλλου τους νομους αυτοι που ψηφισατε τους βγαλαν.. διαφωνείτε με αυτους που ψηφησατε να αποφασιζουν για εσας.. λολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Η ιστορία είναι γνώση αντικειμενικων ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ που είναι απαραίτητα, ως γνώση, για να αντιλαμβάνεσαι τα πώς και τα γιατί της βιωματικής πραγματικότητας. Πώς διαμορφώνεται, δηλαδή το παρόν και το μέλλον των συνθηκών ζωής. Γι αυτό και οφείλλει ο ιστορικός να ειναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ και να μη στρεβλώνει την ιστορία, έστω και με την τεχνική της μισής αλήθειας ( η οποία είναι χειρότερη και από το ψέμα).
    Η πίστη είναι ζήτημα ψυχής. Άρα εμπνέεται και δεν επιβάλλεται. Η θρησκείες (που δεν έχουν καμιά σχέση με την πίστη) είναι μέσα χειραγώγησης και μόνο. Εκμεταλλεύονται την εσωτερική ανάγκη των ανθρώπων να αναζητούν μια σταθερά που "εξηγεί" ό,τι τον υπερβαίνει.
    Η θρησκειολογία, ως μάθημα, θα μπορούσε να λειτουργήσει ως ιστορία των θρησκειών. Και μέχρι εκεί.
    Σημείωση: Ο φανατισμός των απαντήσεων των "χριστιανών" δείχνει και το πώς αντιλαμβάνονται αυτό που επικαλούνται ως πίστη!. Στις μεθόδους (ακόμα) διαφέρουν από τους τζιχαντιστές.
    Για την επίκληση του Καλαβρύτων, τι να πω; Επιλεκτική μνήμη, επιλεκτικά λεγόμενα. Μήπως γνωρίζει κανείς τον Αναστάσιο της Αλβανίας; ΄Μήπως εκείνος είναι προδότης γιατί δεν είναι φανατικός; Ένας εξαίρετος άνθρωπος, που τιμά την πίστη που πρεσβεύει. Γι αυτό και αθόρυβος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Όλα ξεκινούν απ'το σπίτι και την οικογένεια.Σε λίγα χρόνια δε θα υπάρχει Ελλάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Δεν μπορω να καταλαβω ποιος ειπε.οτι αν γραψει 20 ειναι καλη χριστιανη;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χριστιανοι ολοι σας, θιχτηκατε.... Κανετε μεγαλους σταυρους απο την μια και απο την αλλη δεν βλεπετε τι συμβαινει πραγματικα τριγυρω μας.. Εδω μιλαμε για θεμα καθηγητη, δεν μοορει κανενας να κρινει ουτε την οικογενεια ουτε την μαθητρια ουτε κανεναν. Κρινετε τον ευατο σας, και οπως λενε μην κρινεις για να μην κριθεις.. Κρινετε το εκπαιδευτικο συστημα και το συστημα αυτης της χωρας. Με λυπη διαπιστωνω πως οι περισσοτεροι βλεπετε οτι σας συμφερει. Ανοιξτε το μυαλος και κοιταξτε γενικα το προβλημα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξη σου! Με έχει στεναχωρισει πολύ το γεγονός που ο περισσότερος κόσμος με αποκαλεί αναγωγή,ανώριμη και ασεβης απέναντι στην χώρα μου και στους προγόνους μου! επιπλέον κανείς δεν πρέπει να μιλησει για την οικογένεια μου και την ανατροφή που μου έχουν δώσει! ΝΤΡΟΠΉ σε όλους εσάς τους 'καλούς ' χριστιανούς που δεν μπορείτε να βρεθείτε κοντά στον συνάνθρωπό σας και τον κατακρίνεται με αυτό τον σκληρό και απάνθρωπο τρόπο αντί να σεβαστείτε την απόφαση του οποία και να είναι αυτή!

      Διαγραφή
  40. Ως μέλος αυτών των ''50'' όπως ονομάζεται όλοι έχω να δηλώσω πως οι περισσότεροι τουλάχιστον από εμάς άρπαξαν αυτή την ευκαιρία απαλλαγής του μαθήματος γιατί πράγματι τους δυσαρεστεί ο τρόπος διδασκαλίας. Θέλω και είναι όντως ενδιαφέρον, να ακούω για τις θρησκείες της οικουμένης, τους ηθικούς προβληματιμούς και τα χαρακτηριστικά που διέπουν την θρησκεία μας. Δυστυχώς όμως, δεν θέλω να αφιερώνω χρόνο και να υποχρεώνομαι να τα ξέρω, με την μέθοδο της παπαγαλίας και της απομνημόνευσης. Όταν ο καθηγητής των θρησκευτικών μπαίνει στην τάξη, και ρωτά αν διάβασες και αν ξόδεψες χρόνο για να έρθεις στο μάθημα κατάλληλα προετοιμασμένος και η απάντηση είναι αρνητική τότε η φράση που εισπράττεις είναι: ''Για τουρισμό έρχεσαι στα Θρησκευτικά?'' και φυσικά εσύ δεν απαντάς, διότι είτε θα θεωρηθεί προσβολή για το πρόσωπο του καθηγητή είτε ανάρμοστη συμπεριφορά. Η απάντηση όμως είναι αρνητική. Όχι για τουρισμό, ήρθα για να αποκομίσω αυτά που με ενδιαφέρουν. Και όσον αφορά το θέμα <> που προανέφεραν κάποιοι παραπάνω, θα ήθελα να σχολιάσω πως το μάθημα αυτό αφορά μια βαθύτερη έννοια που δεν είναι δυνατόν να αποτυπωθεί, και που δεν υπάρχουν σωστές και λάθος απόψεις, σε αντίθεση με την οικονομία, τα κείμενα, κ.α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΒουδιστοΧριστιανολμάνος28 Σεπτεμβρίου 2014 στις 3:46 μ.μ.

    Σκάστε κι ακούστε έστω για μια φορά τους νέους. Αμέσως όλοι γίνατε ειδήμονες. Αφήστε τα παιδιά να διαλλέξουν τι θέλουν. Η θρησκεία πρέπει να "διδάσκεται" στα σπίτια και στις εκκλησίες. Είναι θρησκεία κι οχι επιστήμη. Στο κάτω κάτω τι τους μαθαίνουν??? Πως ο φιλευσπλαχνος θεός έστειλε άγγελο και κατέσφαξε τα πρωτότοκα των Αιγυπτίων??? Ή πως ο θεός των εβραίων θεωρεί εκλεκτό του λαό τον λαό του Ισραήλ??? Πορωμένοι χριστιανοι δεν έχουν καμιά διαφορά από τους φονταμεταλιστές μουσουλμάνους. Έτοιμοι ν αρπάξετε τα μαχαίρια για τους αλλόθρησκους. Αυτά.... κι ο αλλάχ μαζί σας!!! Υποκριτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ <> ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΕΣ ΝΑ ΚΟΒΟΥΝ ΚΕΦΑΛΙΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΙΣΛΑΜ.
      ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ.
      Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΦΥΛΑΕΙ ΑΠΟ ΧΕΡΙ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΟΥ.
      ΟΥΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ.

      Διαγραφή
  42. Και γιατί όλος αυτός ο χαμός; Δικαίωμα του καθενός δεν είναι; Αν έκανε καλά ή όχι το ξέρει ο ίδιος του! ποιοι είμαστε εμείς που θα κρίνουμε την απόφαση του καθενός; Το πόσο σωστοί και κατά πόσο δείχνουμε συμπόνια προς το συνάνθρωπό μας δεν εξαρτάται από καμία απαλλαγή. Ας βελτιωθούμε εμείς προς το καλύτερο και ας σταματήσουμε να κρίνουμε τους υπόλοιπους για τις επιλογές τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΑΚΡΙΝΕΤΕ ΑΝΕΛΕΗΤΑ ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΛΗΡΗ ΑΓΝΟΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ, ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΤΗΣ ΣΗΜΜΑΘΗΤΡΙΑΣ ΜΟΥ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΩΝ ΔΙΟΤΙ ΕΞΕΦΡΑΣΕ ΟΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ. ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ(ΚΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ), ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΔΙΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΎΜΒΟΥΛΟ ΤΑ ΘΡΗΣΞΕΥΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΜΑΘΗΜΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ. ΠΕΡΣΥ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΩ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΔΙΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΤΙΣ ΔΕΚΑΔΕΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΑΦΙΕΡΩΣΑ ΝΑ ΤΑ ΜΑΘΩ ΠΑΠΑΓΑΛΙΑ Ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΜΟΥ ΒΑΘΜΟΣ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΗΤΑΝ ΤΡΑΓΙΚΟΣ! ΣΥΝΟΨΙΖΟΝΤΑΣ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΗΡΑ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΚΑΙ Ό ΒΑΘΜΟΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΦΕΤΟΣ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ...
    Υ.Γ. ΣΥΜΜΑΘΗΤΡΙΑ ΕΚΛΕΙΣΕΣ ΣΤΟΜΑΤΑ, ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή ζούμε σε μια μικρή κοινωνία και γνωρίζουμε για ποιους μιλάτε θα πρέπει να βάζετε και τα ονόματά σας για να αναλαμβάνεται και την ευθύνη για αυτά που λέτε.

      Διαγραφή
  44. μόνο την εκκλησία μην αγγίξεις...κάηκες!σε τρώνε ζωντανό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ είσαι αβάπτιστος και δεν ανήκεις στην Εκκλησία;

      Διαγραφή
    2. ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ? ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙΣ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  45. Κουκλίτσα μου γλυκιά έχεις δίκιο ότι η Τρίτη Λυκείου είναι δύσκολη χρονιά για εσας τα παιδια..αυτό όμως δεν μπορεί να σε κάνει να πιστεύεις πως το 20 σε κάνει καλύτερο <>.. το αν υπάρχει θέμα με τον καθηγητή μπορεί επίσης να βρεθεί λύση..αλλά το θέμα σας αλλού είναι κούκλα μου,να χάνετε το μάθημά σας για τις καφετέριες..λοιπόν επειδής έχουμε και εμεις παιδιά όπου προέρχονται απο εκκλησιαστική οικογένεια και αυτην την στιγμή βρίσκονται στα καλύτερα Πανεπιστήμια τίποτα και κανείς δεν τα υποχρέωσε να πάρουν.. και ούτε είχαν ΠΟΤΕ 20 στα Θρησκευτικά για να γίνουν καλοί Χριστιανοί..είναι δικαίωμά σου να μην συμμετέχεις στο συγκεκριμένο μάθημα χωρίς να περίαυτολογείς. όμως μην ξεχνάς και κάτι άλλο..
    Αν μορφώσεις τους ανθρώπους χωρίς θρησκεία, θα τους κάνεις έξυπνους διαβόλους. (Γουέλλινγκτον Α.)
    Άνθρωπος χωρίς θρησκεία είναι όπως το άλογο χωρίς χαλινό (Μπαλζάκ)
    Καλή τύχη στη ζωή σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΡΩΤΩΝ ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ, ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΓΊΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΝΕΡΓΟΣ. ΔΕΥΤΕΡΟΝ, ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΤΡΙΓΥΡΝΑΣ ΟΠΟΥ ΕΣΥ ΘΕΛΕΙΣ ΑΛΛΑ ΕΙΣΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΜΈΝΟΣ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΤΑΞΗ. ΤΡΙΤΟΝ, ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΜΕΤΈΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΞΑΝΑΛΕΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟΣΗ ΑΝΑΣΤΆΤΩΣΗ... ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΕΙΣΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΙΧΩΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΑΦΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΣΑΙ ΣΕ ΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ, ΧΑΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ Η ΣΥΖΉΤΗΣΗ ΜΑΣ!

      Διαγραφή
    2. Isxiei auto pou les. Sto gumnasio peira apalagi mia xronia stin gumnastiki logo iatrikou thematos. Oloi me legan tixeri, giati tha sxolaga pio noris, tha "loufariza". Eimoun panta ipoxreomeni na eimai stin taji, ektos an to mathima itan teleftaia ora, opote kai mporousa na sxolaso noritera, alla ektos autou, sizitithike sto grafeio kai o ximikos, dextike na "thisiasei" ta kena tou gia sigkekrimenes meres kai eixa oli tin xronia mia ejtra ora ximeias, idietera. Oi simathites mou me koroidevane. Aisthanomoun stin arxi asxima. Stin teliki mou vgike se kalo, giati oxi mono katanoisa kai simplirosa ta kena mou tis xronias alla kai tis proigoumenis pou logo ton polon apousion itan terastia. Ipopsin. Jevolepsan kathigiti gia mia mathitria. Ti tha prepei na kanoun gia 50? Den eimai katoikos Aridaias kai den gnorizo to sxoleio i ton kathigiti sas, alla katanoo oti prepei na paizei megalo rolo. Anoiko stin "tixeri genia tou 82-83, pou edose panelinies se 13+ mathimata, stis 2 teleftaies tajeis tou lukeiou. Perasa polles stigmens agxous kai agonias. Eklapsa polles fores otan piga spiti meta to grapsimo. Eklapsa otan vgikan ta apotelesmata opos kai alloi simathites mou. Eida simathites kai simathitries na klaine otan vgikan ta apotelesmata giati xasan iatriki sxoli apo thriskeftika, geografia i nomiki sxoli, kai se katalavaino. An mporousame ki emeis tote, tha eixame kanei polloi tin idia kinisi. Polloi apo autous pou milane kai sas katakrinoune, einai san autous pou mas katakrinan ki emas. Dosane panellinies se 4 mathimata kai gkriniazan gia tin ekthesi. Kanane olokliro thema gia 4 mathimata. De dinan mera para mera, gia 1 mina 13-14 mathimata, de xasan nomiki gia 3 stin fisiki i 12 sta thriskeftika (sigkekrimena merika paradigmata ton parpano anaferomenon simathiton). Meta analogistikan tin patata tous kai prospathisan na to simazepsoun alla os simera den to exoun akoma kataferei.
      To sistima EINAI elippes, EINAI diskolo, EINAI adiko. Kathe apopeira diorthosis einai dekti. An oi idioi oi mathites theoroun oti vgainoun kerdismenoi me tin kinisi tous, diko tous thema (kai ton gonioin tous) kai den afora kanenan allo.

      Y.G. Exoun iparjei istories me kathigites pou "meionan" mathites, pou parenoxlousan mathitries, pou dimiourgousan provlima sta sxoleia tous se arketa sxoleia tis xoras sto parelthon. Kanena parapono, i gkrinia ton goneon den eixe pote apotelesma mias kai kanenas kathigits den kindineve me apolisi, akoma kai an apodedigmena EIXE leromeni ti folia tou. Akoma kai simera erxonte sto fos istories paidofilon kathigiton stin tileorasi pou den apolithikan pote. To na metatheseis ton kathigiti pou parenoxlei mathitries i na metatheseis ton trapezoipalilo, i dimosio ipalilo se alli poli den eixe, den exei kai den tha exei pote apotelesma.

      Διαγραφή
  46. Και εγώ ως πρωην μαθητης του γελ εκανα κ εγω θρησκευτικά οπως και τοσα αλλα παιδια χωρις να το κανουμε θεμα. Αν ηθελες προσεχές τον καθηγητή που εκανε μαθημα είτε δεν εδινες σημασια στο μαθημα αν σου ηταν τοσο αδιαφορο.Τωρα οσο για τον καθηγητή επειδη εβλεπα τι γινοταν στην αιθουσα,αν ο μονος τροπος για νακανεις ησυχια ειναι ο καθηγητής να ειναι αυστηρός η να τον φοβασαι τοτε κ αυτος πρεπει να το εφαρμοσει.Δεν λεω οτι πρεπει να φοβασαι τους καθηγητές αλλα οταν σου λενε κανε ησυχία παρολο που δεν προσεχεις κ εσυ δεν το κανεις δικαια κ ο αλλος ειναι ετσι. Επειδη λοιπόν δεν θελετε να κανετε μαθημα μη βρίσκετε διαφορες προφασεις γιατι αν δινοταν η ευκαιρια να υπαρχει απαλλαγη κ σε αλλα μαθηματα δεν θα ηταν λιγοι αυτοι που θα έπαιρναν.Αν λοιπον θες διαλογο κατσε κ προσεχε την ωρα του μαθηματος για να κανεις διαλογο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. apalagi gia na pigainoun gia kafe kai na kanoun 5wra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Μπραβο κουκλα μου πολυ ωραια τα ειπες,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. μαλλον καμια σαν κ αυτους της γενιας του Πολυτεχνειου ειναι η κοπελια γι αυτο τα λεει ετσι..σε λιγα χρονια θα εχει καλη εξελιξη,.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Όλοι οι αμορφωτοι και ασχετοι ήρθατε να μας κρίνεται και λέτε ότι τ κάνουμε για το καφέ και τα πενταωρα? Ρε πάτε καλα? Λογικά όλοι εσεις 1ον δεν ξέρετε να διαβαζετε και 2ον δεν έχετε καταλάβει από ότι βλέπω την σοβαρότητα της κατάστασης και ποιος είναι ο πραγματικος λογος που ώθησε τόσα παιδιά στην απαλλαγή ... κρίμα πολυ κρίμα.... όχι για εμάς... αλλά για εσας..... το θέμα πήρε τεράστιες διαστάσεις πράγμα που κατά την γνώμη μου ήταν ανωφελο από την στιγμή που ΟΙ ΊΔΙΟΙ ΜΑΣ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ υπεγραψαν το χαρτί για την απαλλαγή όλοι εσείς οι υπόλοιποι γονεις που ηρθατε να κρινετε μπορείτε να μεγαλωσετε τα παιδάκια σας οπως θέλετε και με ότι χριστινικες αρχές γουσταρετε.....φυσικά και δεν δηλώνω αθεη απλά υπερασπιζομαι το γεγονος ότι η θρησκεια είναι ένα τεράστιο νόημα που κανείς δεν θα το καταλάβει ούτε θα το αποκτήσει την ώρα των θρησκευτικων. .ο κάθε ανθρωπος το ανακαλυπτει κατά την διάρκεια της ζωης του....και όλα αυτά τα οποία ειπωθηκαν για τους καθηγητες δυστυχώς είναι Αλήθεια και ας λέτε μερικόι οτι "καλά κάνουνε και είναι αυστηροι" δεν είναι αυτό το θέμα μας.... το θέμα είναι ότι όπως είπαμε και με τον συμβουλο είναι ένα μάθημα τα θρησκευτικα που πρέπει να αναπτύσσεται ο διαλογος πράγμα που δεν γίνεται διοτι ο ενας καθηγητής είναι " δικτάτορας " κάνοντας μονολογο και αν τολμησεις να πεις την άποψη σου απλά σε πεταει έξω και αλλος ο καθηγητης που θα του πεις την γνώμη σου θα σ απαντησει χαρακτηριστικα με το "τι λες μωρη " ....καθόλου υπερβολές αυτά τα οποια ανεφερα... αν θέλετε να πειστειτε ελατε να παρακολουθησετε όλοι σας την "ομορφη" κ "χριστιανική" ατμοσφαιρα την ώρα των θρησκευτικων......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. δεν με νοιάζει ποια είναι η κοπέλα ούτε πόσο πιστεύει...εσείς όμως που τ σχολιάζεται και κρίνεται που μιλάτε για αυτά που πολέμησαν οι παππούδες μας..πότε ήταν η τελευταία σας καλή πράξει?πάντα πάτε με τους κανόνες τ θρησκείας σας???ο κάλος ο χριστιανός φαίνεται με τς πράξεις του και όχι με το πόσο θα γράψει στο διαγώνισμα...αν θέλουν να υπάρχει σαν μάθημα να μην εξετάζεται μετά....δικιά μ άποψη....παρακαλώ να μ απαντήσετε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Σε όσους αρνούνται στον άνθρωπο το δικαίωμα στην σκέψη και την επιλογή τους πληροφορώ ότι η γή γυρίζει όσο και αν δεν τους αρέσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. δεν εχετε να φατε και ασχολειστε με τα θρησκευτικα αργοσχολοι προσκυνητες του σαμαρα του βενιζελου του τσιπρα και του μιχαλολιακου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Egw phra Apalagh epidh den paw ton kathigiti Mia mathitria tou genikou lukeiou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΘΕΤΕ ΠΩΣ Η ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΠΗΡΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ.. ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΔΕ ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΦΕΡΕΙΣ ΤΗ ΛΑΘΟΣ, ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ.. ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΝΑ ΔΙΑΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ.. ΟΣΟ ΠΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΥΟΥΝ.. ΟΤΑΝ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟΛΟΓΟ, ΘΕΛΕΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΧΑΝΤΑΚΩΝΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΤΟΤΕ ΝΑΙ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΠΑΛΛΑΓΗ.. ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ!! ΣΤΟ ΚΑΤΩ-ΚΑΤΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΤΙ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ "ΕΙΜΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΚΑΝΩ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ." ΕΞΗΓΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΟΠΤΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ.. ΟΠΟΤΕ, ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΘΕΣΤΕ ΕΚΕΙ ΕΞΩ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΜΑΣ ΚΡΙΝΕΤΕ, ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΙ ΜΑΣ ΩΘΗΣΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΝΑ ΠΑΤΗΣΟΥΜΕ ΠΟΔΙ.. ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΣΤΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΜΕΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.. ΚΙ ΟΜΩΣ! ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ Ο,ΤΙ ΔΕ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΗΔΗ ΘΥΕΛΛΑ ΑΝΡΙΔΡΑΣΕΩΝ ΞΕΣΠΑΣΕ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ.. ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟΣ ΣΚΕΨΗΣ ΣΑΣ ΛΙΓΟ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΕΥΣΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΟΠΟΣ!!! ΜΑΘΗΤΡΙΑ Γ' ΛΥΚΕΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Εμεις ρε μαθητες που διαμαρτυρεστε απο που ξεφυτρωσαμε δεν πηγαμε σχολειο,δεν ειχαμε κι εμεις αναλογους προβληματισμους για το συστημα παιδειας,δεν συμμετειχαμε σε καταληψεις μηπως και βελτιωθει λιγο η κατασταση σε αυτο το αχουρι που λεγεται παιδεια?Η διαφορα μας ειναι πως δεν ΑΠΑΙΤΟΥΣΑΜΕ να κοπουν μαθηματα απο το σχολικο προγραμμα αν κι εμεις ειχαμε στο βαθος του μυαλου μας την καλοπεραση μας και την αποχη απο τα μαθηματα!Οταν ειναι αρρωστο ενα μελος του σωματος δεν κοιτας να το κοψεις αλλα να το θεραπευσεις σημερα θελετε να βγουν τα θρησκευτικα,αυριο θα θελετε η ιστορια γιατι θα σας πειραζει κατι αλλο και παει λεγοντας ωραια τακτικη και απολυτα παιδαγωγικη!Κριμα για εσας τους ιδιους και για τα παιδια σας που δεν θα γνωριζουν την ιστορια της Ελλαδος και θα πολεμουν με μισος οτιδηποτε χριστιανικο γιατι ετσι θα σας μαθουν να ζειτε και κατα τ αλλα θα νομιζετε πως ειστε προοδευτικοι τρομαρα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ποιές προσωπικές γνώμες???? ηερώτηση που γεννήθηκε ο Μωάμεθ ή πώς λέγεται ο χώρος λατρείας του ισλάμ έχει προσωπική απάντηση??? ας μην κρυβόμαστε, οι μαθητές παίρνουν απαλλαγή γιατί θέλουν να έχουν λιγότερες ώρες μάθημα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Επειδη ακουω πολλα τρελα εδω ποιος σας ειπε οτι οποιος πηγαινει καλα στο μαθημα των θρησκευτικων ειναι και καλος χριστιανος θα μας τρελανετε?Το αν εισαι καλος χριστιανος δεν ειναι κατι θεωρητικο αλλα ειναι βιωμα που δε μπορει να το καταλαβει καποιος που ειναι εκτος εκκλησιας ασχετα αν ειναι βαπτισμενος ( η σφραγιδα δε σε δεσμευει αν θες να δηλωνεις αθεος η ν αλλαξεις θρησκευμα ). Στα θρησκευτικα μαθαινεις για τη ζωη του Χριστου και των αποστολων με οσο πιο απλο τροπο γινεται ( εδω μπαινει κι ο καθηγητης ) και γι αυτο βαθμολογεισαι πανω στα ιστορικα γεγονοτα που μας αφηνουν καποια πνευματικα νοηματα και δε μπαινει μετρο συγκρισης στην πιστη του καθε μαθητη σε καμια περιπτωση!Αν εχετε προβλημα με τον οποιοδηποτε καθηγητη συζητατε επ αυτου με τον ιδιο αλλα και με τον διευθυντη σας μη μας λετε πως φταιει το μαθημα!Δηλαδη αν εγω εχω κακο εργοδοτη σημαινει οτι φταιει η δουλεια μου?Αφορμες ψαχνετε καθε τοσο για να μη κανετε μαθημα και δε φταιτε απολυτα εσεις γι αυτο αλλα και το υπουργειο που σας δινει τετοια δικαιωματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΟΤΑΝ ΕΙΔΕ ΟΤΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΛΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΗΡΑΝ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ-ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΓΩ -ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΚΤΑΣΗ ΤΟ ΘΕΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ.-ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΟΜΩΣ ΟΧΙ-ΜΗΠΩΣ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΡΕΜΕΙ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΕΙ ΩΣΤΕ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΟΠΩΣ ΩΦΕΙΛΕ ΚΥΡΙΕ ΔΙΕΥΘΥΝΤΑ ΚΑΤΕΒΗΚΑΤΕ ΚΑΙ ΣΤΙς ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΤΣΙ ΘΑ ΔΙΕΥΘΥΝΑΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ----ΟΛΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΛΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News