Τετάρτη 29 Ιουλίου 2015

Παναγιώτα Τουλουμτζή: Το συγκινητικό μήνυμα της Πρωταθλήτριας από την Αλμωπία

Γράφει η Παναγιώτα Τουλουμτζή

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΝΑΠΟΔΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΩ ΣΤΟ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ (ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΣΤΟΝ ΑΚΟΝΤΙΣΜΟ ΣΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΝΔΡΩΝ-ΓΥΝΑΙΚΩΝ) ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΤΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ 50 ΜΟΥ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΤΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΜΟΥ ΛΟΓΩ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΑΖΥΓΙΟΥ ΜΟΥ....ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΕΝΟΣ ΑΘΛΗΤΗ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ.

ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΡΙΩΝ ΕΤΩΝ,ΕΙΜΑΙ ΔΙΑΖΕΥΓΜΕΝΗ ΜΗΤΕΡΑ ΟΠΩΣ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΜΗΤΕΡΕΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ....ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΓΕΝΝΑΙΑ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ, ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΞΑΝΑ ΒΑΛΩ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΕ ΕΝΑΝ ΟΜΟΡΦΟ ΔΡΟΜΟ, ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΩ ....ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΠΙΣΩ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.

Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ ΣΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ, ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΟΥ ΕΔΙΝΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΟΥ, ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΜΠΩ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΜΟΥ.

ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ 50 ΜΕΤΡΑ ΔΕΝ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΑΝΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΑΝΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ,ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ,ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΜΕ ΑΓΑΠΑΝΕ.

ΤΑ 50 ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ 60....

ΓΙΑΤΙ;;;;;;;;;ΓΙΑΤΙ ΓΥΡΝΟΥΣΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 12 ΩΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΩ...

ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΡΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΩ......

ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΝΙΖΩΩΩΩΩΩ:ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ ΜΟΝΟΟΟΟΟΟΟ.....ΓΙΑΤΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΜΕΓΑΛΩΝΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ.

ΕΛΠΙΖΩ ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΙΑΖΕΥΓΜΕΝΕΣ ΜΗΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΜΗΤΕΡΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΤΕ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΤΕ ΜΟΝΕΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ.....ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΝΕΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΓΕΛΑΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΑΣ.....

ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ .....

ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝΕ ΚΙΝΗΤΡΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.....ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΒΛΕΠΕΙ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΔΥΝΑΤΗ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΠΩΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΝΑ ΜΕ ΔΟΥΝΕ.ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ....ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ.

Παναγιώτα Τουλουμτζή

11 σχόλια:

  1. Παναγιώτα, καλή μου και υπέροχη,ο αθλητισμός σου έδωσε μόνιμη εργασία και μάλιστα δίπλα στο σπίτι σου.Είναι πολύ μεγάλο δώρο όλο αυτό.Απο κει και πέρα όλοι μας είμαστε πρωταθλητές ο καθένας στο δικό μας στάδιο και θα θέλαμε κι εμείς διευκολύνσεις.Σου εύχομε τα καλύτερα, αλλά όλοι μας έχουμε πολλές ανάγκες όλοι μας έχουμε το δικό μας γολγοθά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είσαι δύναμη κ συνέχισε έτσι . κοίτα τον όμορφο γιόκα σου κ κάνε ότι αγαπάς. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή συνέχεια κ καλή επιτυχία σε ότι κ αν κάνεις!!Όταν υπάρχει θέληση,όλα είναι δυνατά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θα κλαψω ρε παναγιωτα μαλον δεν ξερεις η δεν βλεπεις γυρο σου τι γεινετε καλος γυρισες στο χομπι σου πλεον .... που σου εδωσε δουλεια ..... με κοπο ...μπραβο που εισουν προταθλητρια ...το ιδιο καλη και στην δουλεια σου πλεον....μπραβο που γηρησες παραληλα σε κατι που αγαπας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μπραβοοοοοοοοοοοο γιωτααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΓΩΝΙΖΕΣΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΦΟΑ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΝΑΔΕΙΧΤΗΚΕΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΡΙΑ ΤΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπραβο κοπελα μου μη το βαζεις κατω προσπαθησε συνέχισε τα ονειρα σου και πέτυχε τους στοχους σου, εσυ σαν αθλήτρια ξερεις καλυτερα απο τον καθενα μας οτι τα εμπόδια ειναι για να τα ξεπερνάμε , ξεπερνώντας τον εαυτο μας , μη στέκεσαι σε κακεντρεχείς και μίζερους ανθρωπους γιατι μονο πισω σε τραβάνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπραβο σου κοπελα μου , μη το βαζεις κατω, συνέχισε να κανεις το ονειρο σου πραγματικοτητα! Εσυ σαν αθλήτρια ξερεις οτι τα εμπόδια ειναι για να τα υπερπηδάμε και να συνεχίζουμε πιο δυνατοί! Μη στέκεσαι σε σχολια κακεντρεχών και μίζερων ανθρωπων , η ζωη και οι στόχοι ειναι δικοι σου και θα τους πετυχεις με τις ευχες και την θετικη ενεργεια ολων μας γνωστών σου και αγνώστων! Καλη επιτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. η Γιώτα να τοποθετηθεί απ το Δήμο και υπευθυνη αθλητισμού.Πανελλαδική εγγύηση.Χρειάζεται τον κλασικό αθλητισμό η Αλμωπία επιτέλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ από την ανάρτηση δεν μπόρεσα να καταλάβω τι είναι αυτό που δεν επιτρέπει στην Γιώτα να αγωνιστεί. Συγνώμη δεν έγινε κατανοητός ο λόγος από το κείμενο. Κατά τα άλλα αν υπάρχει κάποιος λόγος, είναι κρίμα για άτομα που προσπαθούν. Καλό κουράγιο, πείσμα και δύναμη.
    Οι δυσκολίες συνήθως μας κάνουν πιο δυνατούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΕ ΔΙΟΡΙΣΕ ΑΓΑΠΗΤΗ ΓΙΩΤΑ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ ΣΟΥ ΣΤΟΝ ΑΚΟΝΤΙΣΜΟ.
    ΜΗ ΖΗΤΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΣΕ "ΛΟΥΦΑΡΕΙ " ΚΙΟΛΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΛΟΓΟ.
    Ε Λ Ε ΟΟΟΟΟΟΟΟ Σ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι όροι χρήσης που ισχύουν για τη δημοσίευση των σχολίων, έχουν ως εξής:

Κάτωθι των περισσοτέρων κειμένων του διαδικτυακού τόπου παρέχεται η δυνατότητα υποβολής σχολίων από τους χρήστες/ επισκέπτες. Η δυνατότητα αυτή είναι καταρχήν ελεύθερη. Ωστόσο, η συντακτική ομάδα δύναται να προβεί άμεσα και χωρίς καμία προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, στη διαγραφή οιουδήποτε σχολίου κρίνει ότι είναι εκτός του δεοντολογικού πλαισίου, των στόχων και των υπηρεσιών του διαδικτυακού τόπου, ειδικά δε εάν αυτό είναι υβριστικό, ειρωνικό, έχει στόχο να προσβάλλει τρίτο πρόσωπο ή την ιστοσελίδα.

Σε καμία περίπτωση ο διαχειριστής του διαδικτυακού τόπου δεν υιοθετεί, ενστερνίζεται, αποδέχεται ή εγγυάται την αλήθεια των προσωπικών σκέψεων, αντιλήψεων και πληροφοριών, οι οποίες εκφράζονται από τους επισκέπτες/χρήστες της ιστοσελίδας.

Με την αποστολή ενός σχολίου αυτόματα αποδέχεστε τους όρους χρήσης.

Η συντακτική ομάδα του Aridaia News